Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Tokat Valiliği
T.C. Tokat Valiliği
T.C. Tokat Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Mevzuat İl Protokol Listesi Logomuz Kurumsal Kimlik
  • TOKAT
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    2023 Tokat Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Köydes Yatırımları Bilgi Edinme 2023 Yılı Yatırım Programı Acil Çağrı Merkezi Numaraları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları Eylem Planları İhale İlanları İHA Sistemleri Talimatı
  • İLETİŞİM
°C
24
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Numan HATİPOĞLU
      • Vali Yardımcıları
        • Kaya ÇELİK
        • İsmail Hakkı ÇINARSOY
        • Osman SARI
      • Kaymakamlar
        • Almus Kaymakamı Tarık Buğra SEYHAN
        • Artova Kaymakam V. Erkan ATAM
        • Başçiftlik Kaymakam V. Serhat BAĞCI
        • Erbaa Kaymakamı Dr. İsmail Altan DEMİRAYAK
        • Niksar Kaymakamı İlhami DOĞAN
        • Pazar Kaymakam V. Mehmet Miraç DEMİR
        • Reşadiye Kaymakamı Talat TABUR
        • Sulusaray Kaymakam V. Oğuzhan ÖZTÜRK
        • Turhal Kaymakamı Ali GÖKAY
        • Yeşilyurt Kaymakam V. Feyza YILMAZ
        • Zile Kaymakamı Mehmet Ali AKYÜZ
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın Halka İlişkiler Müdürlüğü
      • Proje Ofisi
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • Logomuz
    • Kurumsal Kimlik
  • TOKAT
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • 2023 Tokat
    • Hizmet Birimleri
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü
      • İl Defderdarlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Özel İdaresi
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Kültür ve Turizm İl Müdürlüğü
      • Sanayi Teknoloji İl Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Köydes Yatırımları
    • Bilgi Edinme
    • 2023 Yılı Yatırım Programı
    • Acil Çağrı Merkezi Numaraları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Eylem Planları
    • İhale İlanları
    • İHA Sistemleri Talimatı
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • 2023 Tokat
  • Hizmet Birimleri
    • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
    • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
    • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
    • İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü
    • İl Defderdarlığı
    • İl Emniyet Müdürlüğü
    • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • İl Jandarma Komutanlığı
    • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • İl Özel İdaresi
    • İl Sağlık Müdürlüğü
    • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
    • Kültür ve Turizm İl Müdürlüğü
    • Sanayi Teknoloji İl Müdürlüğü
    • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
    • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Köydes Yatırımları
  • Bilgi Edinme
  • 2023 Yılı Yatırım Programı
  • Acil Çağrı Merkezi Numaraları

Acil Çağrı Merkezi Numaraları

TOKAT - ACİL ÇAĞRI / İHBAR / DANIŞMA HATTI  NUMARALARI
Sıra No Kurumu ÇAĞRI ADI ÇAĞRI NUMARASI Çalışma Saatleri AMAÇ  / TANITIMI
1 İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü Alo AFAD 122 7 Gün 24 Saat Afet ve acil durun hallerinde kullanılan ihbar hattıdır.
( İl Sağlık Müdürlüğü 112 Acil İhbar Hattına yönlendirilmiş olup, ilk çağrı 112 Komuta Merkezine düşmektedir.)
2 Tokat İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü ALO 199 199 7 Gün 24 Saat  Pasaport, Sürücü Belgesi, T.C.K.K. İşlemlerinde randevu alma
3 İl Göç İdaresi Müdürlüğü YİMER(Yabancılar İletişim Hattı) 157 7 Gün 24 Saat  Yabancıların vize, ikamet, uluslararası koruma, geçici koruma gibi konularda sordukları tüm sorulara yanıt bulabilecekleri yardım hattı
4 Tokat Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü CİMER ALO 170 7 Gün 24 Saat Kurumumuz ile ilgili
Temenni İstek ve Şikâyetler
5 Tokat Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü İletişim 4447587 Hafta İçi 08.00/17.00 Kurumumuzun İş ve İşlemleri ile ilgili bilgi ve hizmet almak amacı ile görüşmeler
6 KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜ ALO 181 181 7 GÜN 24 SAAT RANDEVÜ BİLGİ ŞİKAYET TALEPLERİ  İÇİN
7 İl Milli Eğitim Müdürlüğü Millî Eğitim Bakanlığı İletişim Merkezi
 (444 0 MEB)  
444 0 632 7 Gün 24 Saat Öğretmenlerimizin; yer değiştirme işlemleri, maaşlar, ek ders ücretleri, mesleki çalışmaları, eğitim ve öğretim ödeneği, özlük işlemleri, sosyal tesis ve lojman kullanımı, yurt dışı görevlendirmeleri gibi konularda; öğretmen adayları ise ilk atama işlemleri, kadro talepleri gibi Bakanlığın görev alanındaki bütün konular.
8 Meteoroloji Müdürlüğü ALO METEOROLOJİ 172 7 Gün 24 Saat Meteoroloji                                Bilgi Talepleri
9 Tokat İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü ALO 199 199 7 Gün 24 Saat  Pasaport, Sürücü Belgesi, T.C.K.K. İşlemlerinde randevu alma
10 Tokat Orman İşletme Müdürlüğü  Orman Yangın İhbar Hattı 177 7 Gün 24 saat Orman Yangınları İhbar Hattı
11 İl Sağlık Müdürlüğü İL AMBULANS  112 7 Gün 24 Saat Acil Durumlarda Sağlık Hizmetlerinin Sağlamak
12 İl Sağlık Müdürlüğü ÖBS 214 21 00 7 Gün 24 Saat Defin İşlemleri
13 İl Sağlık Müdürlüğü SABİM 184 7 Gün 24 Saat Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi
14 İl Sağlık Müdürlüğü EVDE BAKIM 444 38 33 Hafta içi; 08:00 - 17:00  İhtiyaç sahiplerine kendi ortamlarında
sağlık bakımı hizmetlerini vermek
15 İl Sağlık Müdürlüğü SİGARAKULLANIMI İHBAR 171 7 Gün 24 Saat Dumansız Hava Sahası Oluşturmak
16 İl Sağlık Müdürlüğü MHRS 182 7 Gün 24 Saat Hastaların istedikleri hastane ve hekimden randevu alabilecekleri bir sistemdir.
17 İl Sağlık Müdürlüğü Uyuşturucuyla Mücadele Hattı 191 7 Gün 24 Saat Uyuşturucuyla Mücadele Hattı
18 Sanayi ve
Teknoloji
Bakanlığı
ALO 130 130 7 Gün 24 Saat Piyasaya arz edilen ürünlerin
güvenli olup olmadığı ile ilgili şikayetler.
19 Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İletişim Merkezi ALO 170 7 Gün 24 Saat Kayıtdışı çalışma ihbarı, Kurumumuz iş ve işlemleri ile ilgili konularda bilgi alma
20 Tarım ve Orman Müdürlüğü ALO GIDA 174 7 gün 24 Saat İhbar,Şikayet,Gıda Zehirlenmesi
21 Tarım ve Orman Müdürlüğü YEŞİL MASA 212 Hafta içi 08.00/17.00 Bilgi Edinme,istek,şikayet ve talep
22 Tarım ve Orman Müdürlüğü TİMER 180 Hafta içi 08.00/17.00 Bilgi Edinme,istek,şikayet ve talep
23 İl Emniyet Müdürlüğü Polis İmdat 155 7 Gün 24 Saat Vatandaşlarımızın acil durumlardaki ihbar ve yardım taleplerini iletebilmelerini sağlamak.
24 AKSA TOKAT AMASYA DOĞALGAZ DAĞITIM A.Ş. DOĞALGAZ ACİL 187 7 GÜN 24 SAAT ACİL İHBAR
25 AKSA TOKAT AMASYA DOĞALGAZ DAĞITIM A.Ş. ÇAĞRI HATTI 444 4 187 7 GÜN 24 SAAT ÇÖZÜM MERKEZİ
26 KARAYOLLARI BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ İHBAR HATTI 159 7 GÜN 24 SAAT Karayolları İhbar Hattı
27 Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü Alo 183 183 7 Gün 24 Saat Aile, kadın, çocuk, engelli, yaşlı, şehit yakınları ve gazilere yönelik hizmetler hakkında bilgilendirme ve yönlendirme sağlayan bir hattır. Ayrıca İhmal, istismar ve şiddet vakaları veya töre ve namus cinayetlerinin önlenmesi için tedbir mahiyetindeki ihbarlarda alınmakta olup, durumun aciliyeti göz önünde tutularak, vakanın bulunduğu ilin acil müdahale ekip sorumlusuna ve/veya kolluk kuvvetlerine bildirilerek müdahale edilmesi sağlanmaktadır. 
28 KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Hattı 176 7/24 T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’na  gelecek her türlü talep, şikâyet, görüş, öneri, ihbar ve soruları etkin ve hızlı çözüme kavuşturmak amacıyla “vatandaş memnuniyeti” odaklı olarak yaklaşık dört yıldır faaliyet göstermektedir. 
29 PTT  AloPTT 444 1 788 7 Gün 24 Saat Müşteri Hizmetleri
30 TOKAT SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI İhtiyaçlı İletişim Hattı 5551886528 7 Gün 24 Saat Yardıma İhiyacı olan vatandaşlarımızın ihbar hattı
31 DHMİ  DHMİ ÇAĞRI MERKEZİ 444 34 64 7 Gün 24 Saat DHMİ  ŞİKAYET VE TALEP HATTI
32 TOKAT İL JANDARMA KOMUTANLIĞI Jandarma İmdat 156 7/24 J.Sorumluluk Bölgesinde Asayiş ve Güvenliğe Yönelik Vatandaşların Jandarmaya Acil Ulaşabilmesi İçin
33 TOKAT İL JANDARMA KOMUTANLIĞI Alo Mehmetçik
(Tokat JÖH Tb.K.lığı)
0356 244 10 42 Hafta İçi 08.00/17.00 Asker Ailelerinin Birliği ve Kendisiyle İletişimi İçin
34 TOKAT İL JANDARMA KOMUTANLIĞI Alo Mehmetçik
(Nevşehir J.Komd.Tb.K.lığı / Turhal)
0356 276 85 38 Hafta İçi 08.00/17.00 Asker Ailelerinin Birliği ve Kendisiyle İletişimi İçin
35 TOKAT İL JANDARMA KOMUTANLIĞI Alo Mehmetçik
(Tokat J.Komd.Tb.K.lığı / Niksar)
0356 538 13 35 Hafta İçi 08.00/17.00 Asker Ailelerinin Birliği ve Kendisiyle İletişimi İçin
36 TOKAT İL JANDARMA KOMUTANLIĞI Alo Mehmetçik
(Tokat İl J.K.lığı)
0356 228 74 10 Hafta İçi 08.00/17.00 Asker Ailelerinin Birliği ve Kendisiyle İletişimi İçin
37 DEFTARDARLIK Vergi İletişim Merkezi (VİMER) 189
Hafta İçi
09:00-19:00
Danışma ve ihbar
bildirimleri konusunda çağrı merkezi hizmeti
vermektedir. 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • Resmi Gazete
  • Resmi İlan Portalı
  • Go Türkiye
Hükümet Konağı Gaziosmanpaşa Bulvarı No:189 60100
+90 (356) 214 54 58
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız